About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Çarşambaya Kadar Eşim Ol - Catherine Bybee | Yorum


Yedi Gün, Yedi Düğün 
Blake HarrisonZengin, kraliyet mensubu, çekici... Ve en önemlisi çarşamba gününe kadar evlenmesi gerekiyor. Blake evlilik konusunda ona yardımcı olması için bir işadamı olduğunu sandığı Sam Elliot'a başvuruyor. Ama güzel, enerjik ve baştan çıkarıcı bir sesi olan Samantha Elliot'la karşılaşıyor.
Samantha Elliot
Bir çöpçatanlık şirketi sahibi olan Samantha evlenecekler listesinde değil... Ta ki Blake ona bir yıllık evlilik sözleşmesi için on milyon dolar teklif edene dek. Ve bu teklifte uygunsuz bir niyet yok. Bu para, bakımevinde kalan kardeşinin masraflarını karşılayacak. Samantha'nın tek yapması gerekense yeni kocasına karşı hissettiği çekimi kendine saklamak ve onunla ilişkiden kaçınmak.
Ama Blake'in öpücükleri ve çekiciliği Samantha'nın karşı koyamayacağı kadar güçlü. Samantha ve Blake her şeyiyle düşünülmüş bir evlilik sözleşmesi imzalıyorlar. Bu sözleşmede aşk yok ama bilirsiniz, aşk zaten sınır tanımaz.



Novella yayınlarından çıkan Çarşambaya Kadar Eşim Ol yazarın ülkemizde çıkan ilk kitabı. 

Kitapyurdunda dolanırken yayınlanacak kitaplarda rastladığım zaman konusu keyifli gelmişti, bende önce favorilerime ardından da sepetime atmıştım.

Ama sonradan okurken anladım ki.. Acele etmesem de olurmuş hani almak için :D

Konusu malumunuz klasik. Kitabı almadan önce itiraf etmeliyim ki goodreadse bakmadım. Yorumlara dikkat etmedim hiç. Şimdi baktığımdaysa neredeyse ben hariç genelde beğenilmiş kitap ki puanı da 3,75.

Ama bilmiyorum sarmadı beni. Yani kitabı açtım, başladım okumaya sonra hooop bitti birden. Giriş olmuş, yazar ara kısmı atlayıp kitabın direk sonuç bölümüne geçmiş gibi hissettim.

Şimdi yorumlara baktığımda harlequin kitaplarına benzetilmiş. O tarz daha önce okumadığım için nasıl oldukları hakkında hiçbir fikrim yok ancak keşke bu kadar kısa, hemen sonuca varan türden bir kitap olmasaymış.

Hani pek güllük gülistanlık değildi kitap evet ama insan ne bileyim daha fazla aksiyon hadi bu olmadı en kötüsü ikili arasındaki ilişkinin gelişme aşamalarını daha detaylı okumak istiyor. Yani en azından ben böyle olmasını tercih ederdim. Konu sizinle evlenememden direk yatağa atlayınca yani insanı pek tatmin etmiyor..

Tam bir çerezlik kitap kategorisine ait diyebilirim sanırım. Bir pazar günü kahvaltı sonrası kahvenizi ya da çayınızı yudumlarken başlayıp hemen bitirebileceğiniz cinsten.

Son dönemlerde piyasamızda bu tarz kitaplardan geçilmezken insan kitabın içinde onu diğerlerinden sıyıracak, farklı bir noktaya taşıyacak ufakta olsa bir şeyler arıyor doğrusu.

Okuyun veya okumayın.. Tamamen size bırakıyorum :))


Orjinal Adı: Wife by Wednesday
Sayfa Sayısı: 255
Goodreads Puanı:3,75
Benim Puanım:2



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder