About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Serserinin Öpücüğü - Anna Campbell | Yorum


Genevieve Barret sır tutmak konusunda uzmandır. Babasının adıyla yayımladığı makaleleri ise en büyük sırrıdır -ta ki etkileyici bir hırsız, Harmsworth Mücevheri'ni ondan çalmak isteyene dek. Genç kadın, babasının kusursuz yakışıklılıktaki öğrencisinin gerçek kimliğini açık etmek niyetinde değildir. Çünkü an itibariyle kendini en baştan çıkarıcı sırrın tam ortasında bulmuştur. Sör Richard ise hayatı boyunca soğukkanlı görüntüsünü korumuştur. Yaşadığı acı tecrübeler sonucunda duygusal ilişkilerin insanı sadece felakete sürüklediğini öğrenmiştir. Bir gün Harmsworth Mücevheri'ni -onun baronetlik üzerindeki hakkını kanıtlayan paha biçilemez sanat eserini- ele geçirmek için harekete geçer. Ancak kendisini sonsuza dek değiştirecek bir maceraya atıldığından habersizdir. Toplum gözündeki itibarını değiştireceğini düşündüğü bu mücevher için uğraş verirken, kendini taşın sahibi genç kadının cazibesine kapılmış bulacaktır. Onun kusursuz görünüşüne direnebilen bu kadının kabuğunu kırmak sandığı kadar kolay olmayacaktır.





Serserinin Öpücüğü, Sons of Sins serisinin ikinci kitabı. Bilmeyenler için ilk kitap Yedi Gece'dir. Ve benim için de bu kitaptan daha iyidir :))

Bir Harmsworth Düşesi var ki.. Sormayın gitsin. Tam bir kapalı kutu. İşte bu hatun zamanında kocasının evden 16 ay uzak olduğu bir dönemde başkasından hamile kalmış ve Richard o ilişkinin meyvesi.

Küçük yaşından itibaren sosyetenin iğnelemeleri ve p*ç lafları adamı çıldırtma noktasına getirmiş. O yüzden son bir çırpınma ile meşruluğunu kanıtlayacak olan Harmsworth mücevherini aramaya çıkar.

Mücevher ise, Genevieve'ye miras olarak bırakılmıştır. Ve Richard mücevherinin papaz kızında olduğunu öğrenince arkadaşının da yardımıyla papaz evine kılık değiştirerek sızar. Amacı önceleri çalmak olsa da daha sonra mücevheri Genevieve'nin Richard'a satması için ikna etmeye çalışmak olur. Çünkü çalacak olsa o mücevheri hiç kimselere gösteremez. 

Genevieve ise, 25 yaşında dönemin kız kurusu lakabını almış zeki kızımız :))

Papaz olan babasının bilimsel alandaki asistanı. Aslında çaktırmayın tüm o makaleleri falan yazan da bizzat kendisi zaten. Ama babası tarafından ne değer ne de takdir görür. Bu durumdan bunalan Genevieve kendisine emanet edilen mücevher ile ilgili araştırma yapıp, bir makale hazırlar. Amacı bununla ilgili gerçeği gün yüzüne çıkarıp, kendisine bir gelecek oluşturmak.

Kitabın konusu genel olarak bu şekilde. Gelelim benim yorumuma :)

Anna Campbell, historical tarzında kalemi güçlü olan yazarlardan biri hatta başı çeken birkaç kişiden biri diyebilirim. Ben genel olarak seviyorum tüm kitaplarını. Okurken of çok uzadı, çok saçma sapan şeyler oluyor tarzından şeyler aklımın ucundan bile geçirmiyorum.

Kitapları aynen su gibi akıp gidiyor. Ve o süre içinde keyif alarak, büyük merakla okuyorsunuz.

Bu kitapta beni tatmin etmeyen tek şey mücevher ile ilgili bilgi oldu. Şahsen ben daha karmaşık bir şeyler bekliyordum.

En başta da yazdığım gibi kitap serinin ikinci kitabı. İlk kitap olan Yedi Gece benim için çok daha iyiydi. Yani o çiftimi okumayı çok daha sevmiştim :) Burada da yine azıcık bile olsa onlara tekrar rastlamak iyi oldu.

Seride bir karakter var ki onun kitabını deli gibi merak ediyorum. Cam :) Aşka inan canımm karakterim :) Onun hikayesini okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum. Dilerim yayınevi bizleri çok bekletmez. 

Seri 4 kitaptan oluşuyor.

1. Yedi Gece
2. Serserinin Öpücüğü
3. What a Duke Dares - Cam & Penelope
4. A Scoundrel by Moonlight

Bu tarzı seven arkadaşlara kesinlikle bu kitabı ve yazarın diğer kitaplarnı tavsiye ederim :)


Orjinal Adı: A Rake’s Midnight Kiss
Sayfa Sayısı: 474
Goodreads Puanı:3,82
Benim Puanım:4



4 yorum:

  1. Yazın gerçekten çok güzel gamze ayrıca bloğun çok güzel

    YanıtlaSil
  2. sende benim bloğuma bakabilir misin
    kitabblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hello! Nice post! ♥ I like the look of your blog!
    Following you, dear! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sizi takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil