About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Arzuların Esiri - Kresley Cole | Yorum


Asırların ayırdığı bir kurtadam ile vampir
Ölüm ile yaşamın sınırlarını zorlayacak kadar kuvvetli bir tutku!


Önüne çıkan engellerle durdurulamayacak, vahşi bir kurtadam

Vampirlerin elinde yıllar boyunca işkence görmüş olan savaşçı Lachlain MacRieve, binyıldır beklediği eşinin bir vampir olduğunu keşfedince öfkeden deliye döner. Nefreti ve öfkesi kendisini içten içe tüketirken, vampiri ya kabullenecek ya da öldürecektir.

Çılgın bir fantezinin eline düşen, büyüleyici bir vampir

Hayatı boyunca korunaklı bir evde yaşamış olan Emmaline Troy, ailesiyle ilgili sırları gün yüzüne çıkarmak isterken, güçlü Lykae tarafından esir alınır. Ona karşı duyduğu korku ile karanlık arzular iç içe geçtikçe kafası da karışmaya başlayacaktır.

İkisini de tüketen bir arzu

Geçmişten gelen bir düşman tekrar ortaya çıktığında, bu korkunç kötülüğün karşısında birleşip arzularını aşkla taçlandırabilecekler midir? Gururlu savaşçı dize gelebilecek midir? Narin ve güzel vampir kendisini savunabilecek midir?


Lykae'lerin Kralı Lachlain MacRieve yaklaşık 150 yıldır vampirlerin esiridir. Cehennem Ateşine maruz bırakılır ve ölüp ölüp dirilir. Bu yeraltı mezarları Paris'tedir.
Bir gün Lachlain bir koku alır. Bu bin yıldır beklediği eşinin kokusudur. Onu kaybetmemek uğruna bağlı olduğu demirlerden son bir güçle kurtarır kendini. Ve 1 haftanın sonunda kokunun takibi onu Emmaline ile tanıştırır.

Emma ise yarı vampir yarı Valkyrie'dir. Lachlain, eşinin bir vampir olduğunu gördüğünde evrenin ona kozmik bir şaka yaptığını sanar. Ancak her ne olursa olsun ondan vazgeçmez.

Bu arada kurt adamımız bir İskoç! :D 

Ben maalesef yazar ile çok geç tanıştım. Şuan öyle pişmanım ki anlatamam..
Keşke daha önce alıp, okuma fırsatım olsaydı.

Kitap çok keyifliydi. Acayip akıcıydı. Yani migren yüzünden yatağa düştüğüm saatleri çıkarırsam eğer kitabı bitirmem toplamda 5 saatimi falan aldı. Kahvaltı ederken dahi elimden bırakamadım. Çünkü acaba şimdi ne olacak, nasıl bir şekilde sonuçlanacak diye diye bir baktım kitabı bitirmişim. Tadı damağımda kaldı resmen.

Bu kitap dışında şimdiye kadar seride 4 kitap daha yayınlanmış. Onları da en kısa zamanda alıp, okumak istiyorum. Eğer ilk kitap böyleyse hikayeler ilerledikçe nasıl bir şeyler ortaya çıkacak deli gibi merak ediyorum.

Bu tarz sevenlere kesinlikle tavsiye ederim ;)
Aslında eminim birçoğunuz okumuştur, geç kalan benim sadece :D


Orjinal Adı: A Hunger Like No Other
Sayfa Sayısı: 400
Goodreads Puanı:4,21
Benim Puanım:5




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder