About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Aşka Davet - Grace Burrowes | Yorum



Noel'deki büyük aile buluşmasından önce tek başına birkaç gün geçirmek için Londra'daki malikâneye giden Leydi Sophie'yi büyük sürprizler beklemektedir. Kendini gayrimeşru bir bebek ve hakkında hiçbir şey bilmediği çekici bir adamla baş başa bulan Sophie için karmaşık duygulara teslim olduğu çelişkilerle dolu bir süreç başlar.

Terk edilmiş bir bebeğin birleştirdiği bu iki insanın mühim sırları vardır. Bu sırlar ya bir ayrılığın ya da yeni bir umudun başlangıcı olacaktır.




Ben genelde pek yorumları okumam kitabı okumadan önce.
Ancak bu kitap ile ilgili maalesef vikitapta yorum değil de verilen puana denk geldim... Ve yoksa bu kitap benim için işkence mi olacak diye içimden geçirmedim değil..

Ancak hiçte öyle olmadı.

Leydi Sophie ve Vim'i çok sevdim.

Bazı kişiler her şey çok hızlı oldu bitti demiş ama ne kitaplar okuduk yani.. 

Terk edilmiş Kit'in etrafında çok güzel bir ilişki geliştirdi bu ikili. 

Sophie karakteri çok iyiydi. Gerçi iki karakter de, Sophie'nin erkek kardeşleri de.. Kitapta sevmediğim karakter yoktu inanın.

Her karakterin kendince bir çekiciliği vardı.. Büyük haz aldım her birini okurken.

Şahsen çok gördüğünüz yorumlara takılmayın, bence hiç vakit kaybı değildi. Haa dedim keşke farklı kapak kullansalarmış.. Yani iyi olurdu baya. 

Ama kalbinizi ısıtan, içinizi bir hoş eden keyifli bir kitap. Şahsen ben tavsiye ederim :)


Orjinal Adı: Lady Sophie's Christmas Wish
Sayfa Sayısı: 480
Goodreads Puanı:3,91
Benim Puanım:4




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder