About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

KGBT 3. Tur || En Sevdiğim Hatam - Chelsa M. Cameron | Yazar Tanıtımı ve Okuyucu Görüşleri


Yeniden merhaba :)
Turumuzun son gününde sizlere bugün yazar hakkında biraz bilgi verip, kitabı okuyan yabancı okurların görüşlerini paylaşacağım.
Facebooktaki yarışmamız bitmek üzere. Henüz katılmadıysanız işte linki: Tıkla





Yazarımız Chelsea M. Cameron, 26 yaşındadır. Hala daha kendisi iki aylık iken taşındıkları evde yaşıyormuş. Evin tek çocuğu. (Ailesinin gözbebeği iken onlardan ayrılmak gibi bir şeyi aklından bile geçirmemiş demek ki :)) Kendisi son 6 seneden beri vejeteryanmış. Ve dediğine göre anne ve babası muhteşem bir çiftmiş ve onlarda bir sürü şey öğrenmiş :)

Kitapların ne olduğunu bildiği andan beri onları seviyormuş. Bunda sanırım ailesinin her gece yatmadan önce ona hikayeler okumasının etkisi büyüktür. ;)

Lise çağına kadar aslında yazmaktan pek hoşlanmazmış. Aslında yazdığı kelime tam olarak 'hate' , ben yumuşattım sadece :D 

Tam anlamıyla kitap yazmaya 2006 yılında başlamış. Yayınlanmış 7 kitabı, tamamlanmış 13 kitabı varmış şimdiye kadar.

Kendisine ulaşmak için:

Blog sayfası: Tıkla
Goodreads hesabı: Tıkla
Facebook sayfası: Tıkla

@edzkie♥§*.*§♥ : Bu kitabı herkese öneriyorum çünkü çok sevdim. Ve Hunter, benim en sevdiğim hatam! Hunter'ı yıldızlardan bile daha çok seviyorum.

@Sandra  : 'En Sevdiğim Hatam' kitabını gerçekten de çok beğendim. Karakterler ile bağ kurduğum, başarılı bir gençlik romanıydı.Hunter'ın gitar çalmasına ve Taylor için şarkı yazmasını çok sevdim. Bende kendi Hunter'ımı istiyorum. :)

@Tessamari ♥Many Waters...♥ ~ Sweet Spot Book Blog: İkisinin birbirlerine takılmalarını, aralarındaki elektiriği çok sevdim. Tabi özellikle de Hunter'ı..

@April Avelino : Bu kitabı neden bu kadar çok sevdim? İşte tüm nedeni Hunter Zaccadelli. Tatlı Bela ile ortak yönleri olan bir kitap. Eğer onu sevdiyseniz, eminim bu kitabı da çok beğeneceksiniz.

@Pam : Hunter sağolsun bu kitabı gerçekten de çok ama çok beğendim. Eğer onun karakteri biraz bile farklı olsaydı kitabı bu kadar sevebileceğimi sanmıyorum. Taylor benim için gerçekten de çok kızgın bir karakterdi. Ama eğlenceli ve tatlı bir hikayeydi. Paranıza ve zamanınıza kesinlikle değecek cinsten.

@Jennifer : Aman Tanrım! Bu kitap muhteşemdi.. Hunter'ı sevdim.. Fanstastik birisiydi. Ve bence Taylor ve Hunter'ın ilişkisi güzeldi. İlk görüşte aşk değildi, ilişkilerinin zamanla gelişmesi ve değişmesini okumak daha keyifliydi. Birbirlerine takılmaları çok iyiydi, bir çok yerde kahkahalarla gülmeme neden oldu. Demem odur ki kesinlikle bu kitabı okumalısınız. Kitaplığımdaki favori kitaplarımdan biri kesinlikle.

@Rosalinda *KRASNORADA* : Bunu gerçekten de çok sevdim ve kesinlikle Hunter'a aşık oldum. Birbirleri ile tanıştıkları sahneyi sevdim. Nefret ve aşk olayını sevdim. Ve özellikle paylaştıkları ilk öpücüğü ve aşk hikayelerini çok sevdim.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder