About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar - Tara Sivec

Öncelikle herkese yeniden merhaba! Dün açıkçası işin biraz kolayına kaçıp ilk yorumu goodreads sayfamdan kopyaladığım doğrudur :) Ama sabahın ilk saatlerinde işte üşenmedim ve bu ilginç kitabın yorumu ile blog hayatıma ciddi anlamda selam çakıyorum :D




Kitabın konusunu daha önce okumayan arkadaşlar için:

Claire, ağzı bozuk ama bir o kadar sevimli (uykusunda) oğluna iyi bir gelecek verebilmek için kendi işini kurmaya çalışırken, bir yandan en yakın arkadaşına seks oyuncakları satmasında gönlünce yardımcı olmaya çalışan 20'lerinde bekar bir annedir.
Hayatını sonsuza kadar değiştiren tek gecelik ilişkisi Carter, Claire'e dair onun eşsiz çikolata kokusundan başka hiçbir anısı olmadan şehirde belirince, Claire bu sefer kendisini hatırlayacağından emin olmak ister.
Carter'ın birdenbire dört yaşında bir oğlu olduğunu öğrenmesinin şoku ve Claire'in, rüyalarının adamının yatak odasındaki deneyimsizliği yüzünden tabanları yağlayacağından korkmasıyla, çiftimiz mutlu sonlarına kavuşabilmek için her şeyi yapmaya hazırdırlar.
Uyarı: Bu kitap cinsel içerik, küfür ve aşırı derecede ironi içerir.

Gelelim benim yorumuma. Açıkçası uzun zamandır bu kadar rahat bir kitap okumadım. Şöyle ki kitabı okuduğunuzda birçok satır sizlere hiçte yapmacık hissettirmiyor. O kadar doğal gelişiyor ki.. Son zamanlarda okurken bu kadar güldüğüm bir kitap daha hatırlamıyorum :D Ama baştan belirteyim kitabı merak eden arkadaşlar için uyarı olarak söylemeden geçemeyeceğim kitap +18. Ama sanmayın bu sınırlamayı içinde cinsellik barındırdığı için verdim. Hepimiz farkındayız ki son dönemlerde çıkan neredeyse tümmmm kitaplarda cinsellik, kitapların olmazsa olmazı haline geldi. Burada bahsettiğim kitapta çok ama çok fazla küfür var. Ama bu beni okurken rahatsız etmedi, yazar bana diyalogların doğallığını hissettirebildi. Kitaplardaki tüm karakterlere bayıldığımı belirtmeliyim. Evet, biliyorum Drew karakterini dahi sevdim hani! :) Eğer canınız sıkılıyorsa, moraliniz bozuksa işte bu tam sizlik. İnsanın iç dünyasını birden eğlenceli bir hale getiriyor. Hele bir Gavin var ki.. Böyle bir çocuk düşman başına :p Tek kitapla kalabilirdi aslında ama hiçbir karakteri sevmemiş olsaydım bile sırf Gavin için devam ederdim seriyi okumaya :D Puanım 4. Kesinlikle tavsiye ederim ;)



Bunlar da serinin diğer kitapları:

1. Seduction and Snacks - Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar
2. Futures and Frosting (2012)
3. Troubles and Treats (2012)


4 yorum:

  1. keşke taranmış halde olsaydı ve hemennnn okuyabilseydim yorumunuz hemen okunması gereken bir kitap olduğunu belli ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir süre sonra sahaflarda bulabilirsiniz.

      Sil
  2. Öncelikle Bloğun hayırlı olsun Gamze'm :)
    Bir aydır okuma hevesini kaybetmiş birisi olarak bu eğlenceli yorumuna istinaden Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar'a başlıyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) Tamam eminim nasıl bittiğini anlamazsın bile :)

      Sil