About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Şahane Gelin - Fatih Murat Arsal



İlk defa blogda yerli yazar yorumlayacağım.. Bakalım nasıl olacak :)



Yoruma geçmeden önce kitap içeriği hakkında biraz bilgi vereyim.
Esas kızımız Gülay, ciddi bir kaza geçirir. Alkollu bir adam ona çarpar. Tabi hemen alır, hastaneye götürür. Durumu gerçekten kötüdür. İki hafta yoğun bakımda kalır. Vee işe bakın, ona çarpan da babasının patronu Osman'dır. Babası, Gülay'ı saçma sapan bir beşik kertme durumundan korumak için bir işler karıştırır ve Osman kendisini Gülay ile birlikte nikah masasında bulur. Ve çiftin serüveni de bu şekilde başlar.

Şimdi eğer detaylara girecek olsam içinde boğulur, direk kötülerim kitabı. O yüzden neresinden tutsam elimde kalır moduna geçmeden yorumlamaya çalışayım :)

Osman, bildiğin hödük! Öyle böyle değil. Kızla nikah masasına oturur, hemen ardından yola çıkarlar ama o bir kere bile yüzüne bakmaz. Ta ki yemek için mola vereseye kadar.. Sonra hoopp 'Aman Tanrım çok güzel!' moduna geçer, ama çaktırmaz ;) Bu yüzden daha da sinir olur ve öfkesini Gülay'dan çıkarır. 

Gülay karakteri çok mülayim. Yani böyle kaderine boyun eğmesi hoşuma gitmedi. Adamın o kadar aşağılamalarına karşı hiçbir şey söylememesi.. İyi birisi olabilirsin tamam anlarım. Ama bu durumun iyi birisi olmasıyla alakası yok. Bir insan nasıl öyle sözleri yutabilir, aklım almıyor.

Neyse sonra adam bir yerlerde kıza aşık olduğunu söyledi sonra bir baktık kitap bitti :D Yani tam her şey düzeldi, sonunda birbirlerine itiraf ettiler dedim ve bitti. Genelde yazarın kitaplarında son bölüm birkaç sene sonrasını anlatır. Ama burada nedense yoktu. Gerçi bu kitaptan önce Osman'ın kardeşi Karahan'ın hikayesini anlatan Yemin'i okuduğum için durumları biliyorum ama bu kitapta da okumak isterdim gelecekle ilgili birkaç bir şey.

Ama bu adamın kitaplarını ne zaman okusam dediğim bir şey vardır. Adamda kesinlikle bir şey var. Yani aman aman beğenmeseniz bile gidip kitabını satın alıp, okumaya yine de devam ediyorsunuz. Şahsen ben neredeyse birçok kitabını okudum.. Ve hepsi temelde aynı. Hatta kişi tanımlamaları bile hemen hemen benzer. Bu beni rahatsız ediyor mu? Evet! Ama yine de okumaya devam ediyor muyum? Kesinlikle :) Yazarımızda kesinlikle şeytan tüyü var ;)

Ben 3 ile 3,5 arasında çok gidip geldim. Nedense daha yüksek puan vermek bir türlü içimden gelmedi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder