About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Kitap Alışverişim #2


Bu gelen güzel kitaplar ile okuma listem birkez daha altüst oldu -_-


1. Küçük Prens : Antoine de Saint-Exupery

Malum kitabın telif hakları kalkınca neredeyse tüm yayınevleri kitabı hemen basıp, satışa sundu.
Ben bu tür klasik kitaplarda Can Yayınlarını tek geçerim. Gerçi İthaki ile Can arasında kaldım bir süre ama Can en iyisi. Hangimiz küçüklüğümüzde bu kitabı okumamıştır ki kütüphaneden alıp :) En kısa zamanda yeniden okumak istiyorum :)

2. Cinder & Scarlet : Marissa Meyer

Bu seriyi uzun zamandır bekliyordum çıksın diye. Serinin ara kitaplarını saymazsak 4 kitaptan oluşuyor. Şimdi korkuyorum Artemis ilk 2 kitabı birden çıkardıktan sonra ya diğer kitaplar için bizleri çok bekletirse diye.. Malum yani yayınevi Artemis olunca böyle korkular hissetmek çok normal :D Bir umut belki ciltli olur dedim ama yine yine.. Daha yeni gelen sipariş olmasına rağmen şimdiden cilt tarafında hafif yıpranma var. Ben bu kitapları okuyup kitaplığa kaldırdıktan sonra ne hale  gelebilir düşünmek dahi istemiyorum :/ Bu arada Goodreads puanları çok iyi kitapların. Tereddüt edenler için söyleyim ;) 

3. Medcezir : Emily Snow

İşte favori yayınevlerimden biri daha. Şuana kadar yayınevinin çıkardığı, benim satın aldığım kitaplarının hiçbiri beni yanıltmadı. Hepsini de çok sevdim. Umarım bu kitapta keyiflidir :)

4. Aşka Son Bir Şans : Marie Force

Serinin ilk iki kitabını büyük keyif alarak okumuştum. Bu kitabını ise ilk çıktığında almak istemedim. Biraz kadının 2 çocuğunu kaybetmesinin nedeni de vardı bunda. Bir de belki sahaflara düşer diye umdum ama şu zamana kadar hiç sahaflarda novella kitaplarına rastlamadım :( 

5. Sana Vuruldum : Nicole Williams

Kötü çocuk aşkımız bu kitapta da devam ediyor :D Almadan önce Goodreads'e baktım 4,06'yı görünce de sepete ekledim. Genelde Aspendos'un kitaplarını severim. 3 kitaplık bir seri. Umarım bu kitapta keyiflidir :)

6. Sayılarla Dünya : Mitchell Symons

Kitabın konusunu okuyan kişi nasıl merak etmez bu kitabı :) Uzuuun zamandır alacağım dedim dedim işte en sonunda sepete ekledim :D 


- Son olarak.. Ben genelde kitapyurducuyum :D Her ay istisnasız oradan alışveriş yaparım. Bu sepeti ise okuoku'dan yaptım. Bunun en en büyük nedeni ise orada yapılan Artemis indiriminin şuan için %32 olması. İnternetten alışveriş yapan arkadaşlar bilir Artemis'in pek öyle indirimi olmaz en fazla %20'dir. Ee sürekli kitap alan bizler ise hangisi nerede daha ucuz, hemen oraya koşuyoruz doğal olarak :) Tabi %40lık Novella indirimini de görünce ne kadar sevindim anlatamam. Sayılarla Dünya ise 9,90 kampanyasından girdi sepetime. Keyifli bir alışveriş oldu. Şimdi sabırsızlıkla ilknokta'dan gelecek olan kargoya gözlerimi diktim, bekliyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder