About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Endgame Çağrı - James Frey | Yorum


Herkese merhaba :)
Blogumun ilk yorumuna hoşgeldiniz !

Öncelikle yazar(lar)ı tebrik etmek istiyorum. Kitabın son sayfasına gelinceye kadar soluksuz okudum.
Son dönemlerde çıkan, reklamı bol bol yapılıp içi boş olan kitaplardan biri olmadığı için ayrıca mutluyum.
Bu senenin favorilerim arasına hızlı bir giriş yaptı kesinlikle.
Kitabı okumaya başlayacak arkadaşlar, yanından kalem kağıdı eksik etmesin zira bol bol not almak durumunda kalıyorsunuz ne nedir, ne değildir hiçbirini unutup, gözden kaçırmamak için.
12 oyuncu içinde daha ilk bölümlerinde beni kendilerine hayran bırakan Sarah, Chiyoko ve Jago olmuştu. İlerleyen sayfalarda bunların arasında birkaç kişi daha eklendi gibi ama maalesef hevesim kursağımda kaldı. 

Bu kitabı Açlık Oyunlarının kopyası diyenler var! Ayıptır, bu kadar saçma sapan bir şey söylemeyin. Çünkü alakası bile yok. Ki bu ondan çok çok daha iyi, içi çok daha dolu bir kitap.
Efsane, insan ırkı, insan olmayı hak etmediğini gösterdiğinde Endgame'in başlayacağını söylüyor. Tek bir galip olacak. Bu hangi soy olursa, o kişi kimin yaşayıp kimin yaşamayacağına karar verecek. Zorlu bir yolculuk.

Kitabı okurken kafamı rahatsız eden bir durum vardı o da bazı kelimeler veya cümleler * işareti ile belirtilmiş. O da kitabın sayfasında son not olarak linkleri var. Yani bulmacayı çözebilmeniz için gerekli olan şeyler. Ben mesela kitabı okurken her defasında internetin olduğu bir ortamda bulunamam ki sürekli o linklere bakıp ne olduğunu çözeyim. Bu benim biraz dikkatimi dağıttı kitap okurken.

Diğer şeyse, yayınevi kitabın dağıtım fotoğraflarını yayınladığında kitabın biz okuyuculara bir kutu içinde sunulacağını düşünmüştüm. Yani 29,50 lira verdiysek ve o kitap bir de ciltli değilse bir beklenti oluyor insanda.. Bari içine kitabın ayracını koysalarmış fena olmazmış.. 

Kesinlikle tavsiye ederim bu türü sevenlere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder