About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Etkinlik | Kitap Tag


MinLiLi ve Hayal Perest beni bu güzel etkinliğe davet etmiş. Teşekkür ederim :)


1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Daha önceleri en rahat neresiyse kitabımla oraya kurulurdum. Ancak daha sonra İkea'dan sırf bunun için gittim okuma koltuğu aldım, şimdi rahatım :D

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Aslında ikisi de değil. Ben genelde tumblr'dan kitaplarla ilgili beğendiğim fotoğraf veya sözleri fotoğraf kağıdına çıkarırım. Onları kullanmayı daha çok seviyorum :)

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?

Eğer çok çok beğendiysem kitabı o son sayfayı görmeden elimden bırakamam :) 
Ama beğenmediysem... Hadi Gamze bir bölüm daha oku böylece biran önce bitirirsin diye kendime söylenir dururum.

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?

İstisnasız kitap okurken daimi içeceğim koyu bir kahvedir. Bol bol tüketirim :)

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Genel olarak televizyon izleyen birisi değilimdir. Müzik ise çok nadir dinlerim kitapla birlikte. Çünkü her kitap müzik kaldırmaz :)

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?

Uzuuun zamandır tek seferde bir kitap olayım olmadı. Mesela elime bir kitap aldım, ancak beklentilerimi karşılamadı ya da o anki ruh halime uygun gelmedi, kenara koyarım başka bir kitap alır okumaya devam ederim. Eğer böyle yapmaz, o içine giremediğim kitap için kendimi okumaya zorlarsam bu sefer hepten kitaplardan uzaklaşmış olurum..

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?

Daha çok evde. Sessizlik kadar güzel bir şey var mı? :)
Dışarıda çok okumayı sevmiyorum, çünkü sizinle beraber kitabınıza o an maydonoz olan o kadar çok kişi oluyor kiii..

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Sessizlik ;) Eğer volume yükselirse bazen karıştırabiliyorum. Sonra da okuduğum yeri daha iyi anlayabilmek için tekrar okumak durumunda kalıyorum.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Eğer beğenerek okuduğum bir kitapta harfleri bile kaçırmam. Ama sıkıldığım ve hemen bitse diye uğraştığım bir kitapsa.. Paragraf paragraf atlarım :D

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Ben tamamen ciltli kitap hayranıyım. Eğer yayınevi çıkardığı kitaplarda iki seçenek sunmuşsa bana direk ciltlisini alıyorum. Belki biraz daha fazla para vermiş oluyorum, ancak biliyorum ki bundan 10 sene sonra da o ciltli hali yıpranmadan kütüphanemde bulunmaya devam edecek. Karton kapak hiç sevmiyorum :/

11- Kitap yazıyor musun?

Kurgu değil. Ancak deneme yazmayı çok seviyorum. Montaigne'ye selamlar olsun ;)

***

Angel's Books mimlendin canım ;)

5 yorum:

  1. Ciltli kitaplar daha uzun süre dayanıyor bu yüzden verdiğim paraya hiç acımıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. tumblr'dan cikti alip ayrac olarak kullanmak cok tatliymis :)) sanirim bende simdi tumblr'da ava cikip kendi ayraclarimi yapicam :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil