About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Kaderimde Sen Varsın - Victoria Alexander



Kadınlar tarafından arzulanan dört beyefendi birer şilin ve bir şişe konyağın ödül olarak belirlendiği bir bahse tutuşmuşlardır. Ödül evlenmeden ayakta kalmayı başaran son bekâra verilecektir
Nigel Cavendish bir gün evlenmek zorunda olduğunun farkındaydı ama o günün gelmesine daha uzun yıllar vardı. Bu yakışıklı, uslanmaz çapkın evlenene kadar hayatın tüm hoşluklarını sonuna kadar yaşamaya kararlıydı.

Leydi Felicity Melville komşusunun camından aşağı inmekte olan hergeleyi gördüğü an Nigel'ın dualarının cevabı olduğunu anladı. Biraz düzeltilmek kaydıyla! Felicity heyecan peşindeydi ve Londra'da ahlaksız Bay Cavendish'den daha heyecan verici biri olabilir miydi? Genç bir kız delice istediği şeyi elde etmek adına her zaman için birtakım planlar yapardı. Fakat Felicity'nin planı beklenmedik sonuçlar doğurdu. Bir şans oyunu ve patlayan bir silah onları istemedikleri bir şekilde karı koca yaptı.
Felicity, dik kafalı kocasına, doğru kadın olduğunu ispatlayabilecek mi? Arkadaşları arasında bahsi kaybeden Nigel kaderin varlığına sonunda inanacak mı?




Last Man Standing serisinin ikinci kitabı da serinin okuduğum Sonunda Bende Sevdim kitabı kadar keyifliydi.

Heralde birçok yorum yazımda dikkatinizi çekmiştir :) Serileri, özellikle bu türdekileri hep karışık karışık okuyorum. Nedenlerinden bazıları ya seri sıralamasını bilmeden almışımdır, ya da o an  elime o gelmiştir.. Bir sonrakinde ne okuyacağım olayını çekiliş yaparak belirlediğimi biliyor muydunuz? :)

Kitapta benim gönlümü çalan kişi kesinlikle Leydi Felicity oldu. Dürüstülüğü, dobra konuşması ve istediğini elde etmekte gösterdiği kararlılığa saygı duydum. 

Nigel karakteri ise büyümemekte ısrar eden, 30 yaşına gelmiş bir herif. Ama tavırları ve konuşmalarını okuduğunuzda sanırsınız daha 8 yaşında falan. İnat ediyor sorumluluklarını almamak için. 

Benim gözüme çarpan eksikliklerden biri de.. Biliyorsunuz seri 4 arkadaşın bahse girmesi üzerine. Evlenmeyen en son kim kalacak diye.. Böyle bahse tutuşan arkadaşların ilişkilerinin ben çokta sağlıklı yansıtıldığını düşünmüyorum. Yani sanki çok sıradan, sadece merhabalaştıkları kişilermiş gibi hissettim. Zaten ilk kitabın erkek karakteri bu kitapta hiç yoktu. Sanırım o karısıyla seyahattaymiş. Ama diğerleri de öyle aman aman olaylara dahil değildi. Kitabın bir başında bir de sonunda ufaktan birer bölüm ayırmış yazar sadece. Ben sanırım çok daha yakın ilişkiler beklerdim.

Yine de mesela bir pazar gününüzü renklendirecek, eğlenceli bir kitap. Gün içinde çok rahat bitireceğiniz türden :) Tavsiye ederim ;)







"Ben sadece bir koca dilemiyorum. Bunu net olarak belirtmem gerek. Bir kocam olabilirdi, aldığım birtakım teklifler vardı. Hem de kabul edilebilir teklifler. Dileğim ise... Dileğim ise..." Felicity bulunduğu yerde iyice doğrulup omuzlarını dikleştirdi. "Ağırbaşlı, sıradan ve sıkıcı olmayan bir gelecek. Hayatımın bundan sonraki her bir gününü ayrı bir maceraya çevirecek bir erkek istiyorum. Maceraların en büyüğünü istiyorum. Dileğim bu." Felicity duraksadı. "Lütfedersen."



***



"İnsan kaybetmeyi göze alamayacağı bir şey üzerine bahse girmemeli."
"Kaybedeceğimi hiç düşünmemiştim!"
"Daha da önemlisi insan kendisine ait olmayan bir şey için bahse asla girmemeli."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder