About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Kitap Alışverişim #9




1. Maske : Lemariz Müjde Albayrak


Adrian... Bir soy ismi olmaksızın hayatta tek başına tutunmuş güçlü bir erkek. Sahip olamayacaklarını arzularken yıkılan kurallar ve aşılan sınırlarla işlenen bir günah daha önce hiç bu kadar önemli olmamıştı. Maskenin ardına gizlenmiş ihtiyaçlarını saklayabildikçe yıkılmayacağına inanırken, sokakların kanunu aşk kapıyı çaldığında yeterli olacak mıydı?

Jasmine… Hayatından adadığı tek bir geceye ödenen bedellerin altında ezilmiş bir kadın. Arzularına yenik düşmek hiç bu kadar cezbedici olmamıştı. Peki, ya kırılan kalbi? Arzularıyla başa çıkamayan ateşli benliği teslim olduğu aşkın cehenneminde yanarken, maskesinin ardında gizledikleri kaybolan ruhlarına kılavuz olabilir miydi?

"Adrian yangındı! Yakan bir ateş... Tatlı tatlı çıtırdarken bir anda harlanan ve harlandığında yakıp yıkabilen, ardından yeniden başında şarkıların söylendiği bir kamp ateşine dönüşebilen bir yangındı. Şimdi de onun tenini dağlıyordu. Bir yangının aleviydi ruhundan ruhuna akan ve Jasmine yanıyordu. Küle döneceğini bile bile yanıyor, yandıkça harlanıp coşuyordu tükenen yüreği."
(Tanıtım Bülteninden)


Hissiz kitabını okurken benim en çok merak ettiğim karakterdi Adrian.. Ve şans bu ya ilk defa bir yarışmadan kitap kazandım ^^ Aslında yedektim ama sağolsun sevgili yazar bana da gönderdi. Açıkçası imzalı gelir diye umdum, yalan değil. İmza görmeyince hafif bir hayal kırıklığı yaşamadım dersem yalan olur.. Ama yine de çok çok mutlu oldum. Tekrar teşekkür ederim :)


2. Karanlıkta Buldum Seni : A. Meredith Walters

"Sen beni karanlıkta buldun ve kendimden kurtardın. Seni sonsuza dek seveceğim." Maggie Young, kendi deyimiyle, küçük bir kasabada, süper not ortalaması ve sıradan okul aktiviteleriyle yaşayıp giden sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak, tutkuyla sevebileceği bir şeylere sahip olmak ister. Ve Kader Karşısına Clayton Reed'i Çıkartır…

Clayton Reed. Kasabadaki yeni çocuk. Kimseye yüz vermeyen gizemli yakışıklı. Geçmişinden kaçıp sığındığı bu küçük kasabada, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlı. Maggie Hariç…

Herkesten köşe bucak kaçan Clayton, dış dünyayla arasına kalın duvarlar örse de Maggie o duvarların ardında neler olup bittiğini öğrenmeye kararlıdır. Çünkü tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu gizemli yabancıya deliler gibi âşık olmuştur. Ama o duvarların ardında yaşananlar Maggie'nin tahmin edebileceğinden çok daha korkunçtur. Clayton çok geçmeden adeta bir kelebek gibi Maggie'nin ışığına kapılıp özgürleştiğini sanır, Maggie ise Clayton'ın karanlığına hapsolur. Gün geçtikçe büyüyen bu karanlık, ikisini de yavaş yavaş yutarken onlar aşklarının her şeyin üstesinden geleceğine inanmaya devam eder. Çünkü delice bir aşktır onlarınki. Ya da belki sadece delilik… New York Times çok satan yazarı A. Meredith Walters'tan kırık bir "ilk aşk" hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)


Go Kitap! yayınevinden çıkıpta almadığımızzz kitap olur mu? 
Elbette hayır :)
Duy Pegasus, belki 17 liraya bu harika kitapları nasıl çıkarıldığını merak edersin ha?


3. Aranan Aşk Bulundu : Jennifer Probst 

Kate'e ailesinden genetik bir miras kalmıştır: insanlar arasındaki duygusal elektriklenmeyi hissetmek. Kimin kimden hoşlandığını, kimin kime sinir olduğunu, hangi çiftlerin uyumlu, hangilerinin uyumsuz olduğunu anlamak için onlara dokunması yetmektedir. Bu özelliğini kendisi için bir kez bile kullanamamıştır oysa.

Bazen bir ödül, bazen de bir lanet gibi hayatına yön veren bu özelliğini, başka insanları mutlu etmek için kullanmaya karar verir ve arkadaşlarıyla birlikte bir çöpçatanlık şirketi kurar. İnsanlar kendilerine doğru eşi bulabilsinler diye gizemli özelliğini kullanacak ve onları bir araya getirecektir.

Bir gün ofisin kapısından içeri giren bir adam ise, bütün işleri değiştirir. Kate ilk kez, kendisi için doğru olan bir adamın titreşimlerini hissetmektedir. Aranan aşk bulunmuştur; şimdi geriye sadece, onu elde etmek kalmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)


İtiraf ediyorum bu yazarın sadece 'Adım Adım Mutluluk' kitabını okudum :) Ama çok sevmiştim. Yine ilginç bir konu ile kitabı çıkınca, kaçırmak istemedim :)



4. Süpriz Balayı : Christine Bell

Lacey Garrity, yeni evlendiği eşini, düğünü yaptıkları otelin lobisindeki bir malzeme odasında yarı çıplak halde bulur; yanında Lacey'nin en yakın arkadaşlarından ve nedimelerinden biri olan Becca'yla birlikte. Üstelik daha düğünleri bitmemiştir bile. Yaşadığı şokla oradan kaçıp gelinliğinden kurtulmaktan başka bir şey düşünemeyen Lacey'ye yardım edecek tek kişi, diğer yakın arkadaşı Cat'in ağabeyi ünlü boksör Galen Thomas'tır. Galen'in, Lacey'yi yaşadığı yıkımdan biraz da olsa uzaklaştırmak için bir fikri vardır. Düğünden sonra eşiyle gitmek için hazırlandıkları, aylardır heyecanla bekledikleri balayı için Porto Riko'ya doğru yola çıkmak. Balayı olarak düşünülmüş de olsa biraz tatil yapmak, Lacey'ye iyi gelecektir ve Galen ona eşlik etmeye hazırdır. Birlikte çıktıkları bu balayı, her ne kadar evliliği baştan bitmiş bir gelin ve sahte bir damatla yapılsa da, yeni başlangıçlara gebedir.
(Tanıtım Bülteninden)




Yazarın Kiralık Eş kitabında eksikleri olduğunu düşünsem de, kalemini okurken keyif alıyorum. O yüzden bu kitapta eğlenceli olacaktır eminim ^^


5. Belalı Korumam : Corleonis Canan A. Düzgan

Corleonis canan a. DüzgandanTutkunun doruklarında gezinen bir aşk romanı!

Güçlü, hırçın, asi Selin…

Herkes onun kendi dünyasında, lüks içinde ve başına buyruk, özgürce yaşamak istediğini sanırken o, babasından daha çok güveneceği birinin özlemini taşıyor içinde.vBüyükbabasının onu korumak adına kişiliğini değiştirme isteği ve bu uğurda yaptıkları, planladığının tam aksine Selinin hayatını değiştiriyor. Korkuların gölgesinde başlayan aşkın dizginlenemez dalgaları arasında kıyıya vuran sadece tutku mudur dersiniz?
Selin ve "koruması" Denizin hikâyesini okurken tutkulu bir aşkın özlemini duyacak olursanız, kitabı yeniden okuyabilirsiniz.

"Aklım karmakarışıktı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Kendimi yorgun ve savunmasız hissediyordum. Tüm kötü hislerden kurtuldum ve kendimi ona bıraktım. Öyle yumuşak, kibar ve baştan çıkarıcıydı ki. Beni etkiliyordu. Daha önce hissetmediğim duygulara sürüklüyordu. Başımı yavaşça kaldırdım ve yüzüne baktım. O da yüzüme baktı. Yine göz gözeydik ve de çok yakın. Bu beni kaçıran adam mıydı? Oysa kollarında bambaşka bir diyardaydım."
(Tanıtım Bülteninden)



Bu kitap aslında hiç kafamda yoktu. Sonra ukitapta -asist- nickli üye ile yaptığımız konuşma olsun, beni meraklandırdı :) Kapağını her ne kadar beğenmesem de.. İçi güzel olsun yeter :D


6. Masum Yalan : Laura Landon

Leydi Grace Warren, babası onu ahlaksız bir adam olan Lord Fentington'a sattığında, kendisini sefil bir hayattan kurtarmak için esaslı bir hamle yapması gerektiğini biliyordu. Viktorya dönemi İngiltere'sinde bir kadını değerli kılan tek bir özelliği vardı: iffeti. İffeti olmadığı takdirde, onu ne Fentington ne de başka bir adam isteyecekti. Fakat en azından özgür olacaktı. Artık sıra o önemli geceyi yaşayabileceği bir adam bulmaktaydı; ona sorular sormayacak, başka isteklerde bulunmayacak bir adam... Çünkü her şeyini riske atmaya hazırlanan bir kadın için, bu görevi vereceği adam herhangi bir adam olamazdı.

Raeborn Dükü Vincent Germaine iki karısını da doğumda kaybettikten sonra bir daha asla evlenmeyeceğine dair yemin etmiştir. Bir vârise sahip olabilmesi için kaybedilen hayatlar nedeniyle suçluluk duygusu ve acı içinde yaşarken, ihtiyaçlarını artık yalnızca Londra'nın en tedbirli cariyeleriyle karşılamaktadır. Fakat büyüleyici bir yabancıyla geçirdiği tutkulu bir gecenin başka bir hayatı daha riske atmış olabileceğini öğrendiğinde Vincent, hiçbir şeyden şüphelenmeyen o kadını bulmak için yola koyulur ve karşısında eşsiz bir cesareti ve güzelliği olan güçlü bir kadın bulur. Peki, tüm zorluklara rağmen, çaresizlikleri tarafından bir araya getirilen bu iki yabancı gerçek aşkı bulabilecek mi?
(Tanıtım Bülteninden)


Bu kadına bayılıyorum.... 
Sessiz İntikam harikaydı. Bu kitabı da arkadaşımdan alıp, okumuştum. Fiyatı uygun görünce de alıp, kütüphaneme eklemek istedim hemen :) Eğer okumadıysanız kesinlikle tavsiye ederim ;)


7. Aşk Engel Tanımaz :  Samantha Grace

Sosyetenin en gözde iki bekârı aynı kadına âşık olduğunda, yalnızca biri onun kalbini kazanabilir...

Ellis Kontu Anthony Keaton ve Baron Sebastian Thorne, çocukluklarından beri rekabet içindeydiler. Şimdi ise ikisi de gözlerini Leydi Gabrielle'e dikmişlerdi.

Gabby, Anthony'e güvendiği için aptal gibi hissetse de tüm gerçeği bilmiyordu. Bu sefer kalbini korumaya kararlı bir şekilde, sadık ve ruhuna dokunabilecek bir adam arıyordu.

Sebastian, Gabby'nin kalbini fethetmek için tek şansının bu olduğunu biliyordu. Ne de olsa, Gabrielle'in aradığı her şeye sahipti. Ama Anthony gerçek hislerini açıkladığında Gabby ikisi arasında nasıl bir seçim yapacaktı?
(Tanıtım Bülteninden)



Aslında kitabı internetten alma planım yoktu. Sahafta iki üç defa gittiğimde dikkatimi çekti. Ama orada fiyatı 10 liraydı. İkinci eline bu fiyatı vereceğime sıfırına 9 lira vermek daha cazip geldi :)


8. Travma Sonrası Aşk Çarpması : Anne Eliot


Jess Jordan'ın hayatı yaşadığı bir travmayla altüst olur. Hiç arkadaşı yoktur. Hayatının önemli bir kesitini hatırlayamaz. Geceleri gözlerini her kapadığında hep aynı kâbus onu çığlıklarla uyandırır. Bu yüzden gündüzleri uyumaya çalışır ancak bu şekilde normal hayatını devam ettiremez. Bu durum onu çok yorar. Ancak Jess artık eski hayatına dönmek istiyordur ve bunun için bir plan yapar: Okuldan arkadaşı Gray Porter onun 'sahte' sevgilisi olacaktır. Ama kusursuz olduğunu düşündüğü planı onun karşısına beklenmedik sürprizler çıkarır ve hayatının altüst olduğu o anı hatırlatır...
(Tanıtım Bülteninden)







Bu güzel kitap takastan geldi :) Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Dilerim hayal kırıklığı yaşamam..

9. Rule : Jay Crownover

İki zıt karakterin aşkı var bu kitapta!

Rule Archer gibi bir baş belası için Shaw Landon, kibirli ve kusursuz bir prensesti. Üstelik o, ölmüş ikizinin yakın arkadaşıydı. Shaw, başkalarının kurallarıyla yaşıyordu, Rule ise kendi kurallarını koyardı. Onun gibi bir iyi aile kızına vakti yoktu, bu kız onun gerçekte kim olduğunu görebilen tek kişi olsa bile…

Shaw Landon, Rule'u ilk gördüğü günden beri seviyordu. Oysa Rule, Shaw gibi başarılı bir tıp öğrencisinin istememesi gereken her şeye sahipti. Ama Shaw, Rule'un ürkütücü piercinglerinden, dövmelerinden ya da vahşi tavırlarından korkmazdı, ona uygun olmadığını bilse bile…

Tesadüf eseri unutulmaz bir gece geçirirler. Artık bir soruya cevap bulmaya çalışacaklardır: Bu iki zıt karakter büyük bir aşk mı yaratacaklar, yoksa birbirlerinin hayatını zindana mı çevirecekler?
(Tanıtım Bülteninden)



Aspendon bu serinin ilk defa tanıtımını yaptığından beri büyük merakla bekliyordum. Hala okuyamadım ama olsun.. Beklentimi boşa çıkarmasın yeter :)


10. Ünlü Aşk : Burcu Bahtiyar


O bir Türk. O bir kadın. O bir bodyguard. O ünlü film yıldızı Can Taker'ın seksi, havalı, belalı takıntısı...

KAREN YAĞIZ… 25 yaşında. Gençliğinin baharında. Ve hep yapmak istediği işi yapıyor, çünkü bu işte iyi! Ancak işinde hareketi sevse de, özel hayatı içler acısı derecede sıradan, rutin ve sıkıcı... Aslında Karen, bu sıkıcı ve rutin hayatından da memnun. Fakat her şeyin bir kırılma noktası var. Karen bir anda kendisini iki yakışıklı erkek tarafından kuşatılmış olarak buluyor!

CAN TAKER… O bir dünya starı. Kadınlar onunla birlikte olmak için yarışıyor ama onun peşinde olduğu tek bir kadın var; şımarık bodyguardı.

TOPRAK ise Karen'in en yakın arkadaşı, dostu... O olmadan geçen bir günü bile olmadı.

İki erkek, iki aşk, üstüne bir de suikastçı bir psikopat!
Karen için hayat bundan sonra diken üstünde bir maceradan ibaret…
(Tanıtım Bülteninden)


Buse bu kitabı kulağıma ilk çıtlattığı zaman kapağını görünce aklıma direk Whitney Houston'ın 'The Bodyguard' filmi geldi. Dedim heralde onun yazıya dökülmüş hali.. Gerçi burada durum tam tersiymiş bunu alıntıları keşfettiğim zaman farkettim :D Keyif alarak okuyacağımdan eminim ^^


***


Sevgili Pegasus Yayınevi! Bu sizden kitap alamadığım bilmem kaçıncı alışverişim.
Dilerim en yakın zamanda çark eder de fiyatlarınızı düşürmeyi akıl edebilirsiniz..

4 yorum: