About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Tahrik - K. Bromberg



Rylee Thomas kontrolü elinde tutmaya alışkın bir kadındır. Ama kontrolünü kaybetmesine ve bundan çok hoşlanmasına sebep olacak biriyle tanışır.

Ben kural dışıyım…
İstekli kadınlarla dolu bir dünyada, çapkın ve son derece yakışıklı olan Colton Donavan için zor bir hedefim. O, hayatın her alanında istediğini elde etmeye alışkın biri. Pistte ve pist dışında sürekli, kontrol dışına çıkmak üzere olan bir patenle sorumsuz bir çocuk.

Ben ona istediğini veremem, o da bana ihtiyacım olanı veremez. Ama onun zayıf dış görünüşünün ardında, yaralı ruhunun karanlık sırlarını bir kez gördükten sonra ondan uzak kalabilir miydim?
Aramızdaki cinsel çekim inkâr edilemezdi. Birey olarak kontrolü ele alma ihtiyacımız reddedilemezdi. Ama dünyalarımız çarpıştığında aramızdaki çekim yeterli olacak mıydı, yoksa anlatılmamış sırlar ve irade savaşları bizi ayıracak mıydı? 



Bugünlerde artık önümüze orjinal bir hikaye sunacak kimseler kalmadı mı artık?
Sürekli tekrarlara düşmekten yorulmadı mı bu yazarlar!

Kitabı nereden tutsam sanki elimde kalacakmış gibi hissediyorum -_-

Kadın karakterimiz Rylee, 26 yaşında. 2 sene önce nişanlısı ile bir trafik kazası geçirmiş ve O'nu kaybetmiş. Kendini o günden beri dış dünyaya kapatan, sadece işine odaklı yaşayan biri. 

Erkek karakterimiz Colton.. Kendisi Grey ve Gideon karışımı bir arkadaşımız. 8 yaşında evlat edinilmesi direk akla Grey'i getirdiği gibi diğer davranışları -eskortları için sadece işini göreceği eve sahip olması gibi- Gideon'u akıllara getiriyor direk.. En azından bende böyle oldu okurken. 

Grinin Elli Tonu filmine giden arkadaşlar bilir. Anastasia'nın sarhoş olup, tuvalet sırasında Christian'ı aradığı sahne vardır. Orada Ana, Christian'a çok güzel laf koyar 'Gel Ana, hayır ben sana göre değilim, benden uzak dur Ana, ama ben senden uzak duramıyorum' gibi gibi bir muhabbet vardır orada. Hah işte Colton'ın da Rylee'e dediği  şeyler tam da bu :D 

*Ben kötüyüm Rylee, sırtımda tonla yüküm var uzak dur benden!
*Ama senden bir şeyler var Rylee, istememem gereken şeylere bana istettiren...

Hadi amaaa!! -_-

Diyaloglar, mimikler, tripler, gidip-gelmeler... 
Hepsi mi aynı olur arkadaş!

Colton heralde, yani spoiler falan okumadım ama Gideon gibi zamanında evlat edinilmeden öncedir tahminimce cinsel istismara uğradı büyük ihtimalle. Christian gibi şiddete maruz kaldığını düşünmüyorum nedense.. 

Öyle yani :) İki karakterin karıştırılıp, aynı tepside sunulmasını okumak keyif verecekse okuyun :D

Rylee içinse söyleyebileceğim birkaç lafım var.. 
İlk başta kendisini sevdim gibi gibi. Yani kimsesiz çocuklar ile ilgili projeleri ve onlara olan tutkusu beni çok memnun etmişti.
Taaaa ki Colton duvarına çarpasaya kadar! Ondan sonra Rylee de dengesizleşmeye başladı. Bir yandan bana istediklerimi sen veremezsin derken diğer yandan adamın kucağına atlaması insanın okurken gözlerini devirmesine neden oluyor..

İşte böyle :D
Kısaca bu kitaba para vermediğim için, Buse'den ödünç aldığım için şuan acayip mutluyum :D

Vaktinizi harcamayın boşuna ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder